Uppdatering :)



Vem är du som kommenterade förra inlägget?




Snart är första praktiken till ända.. Känns tråkigt måste jag säga! =/ Men men det kommer en vårvinter som ska avnjutas och så kommer det en praktik till i april i Lycksele - lagom pepp. Kommer bli askul men inte lika kul att sticka från stan tycker jag.. Händer ju en hel del just nu och jag vill gärna hinna träffa vännerna så mkt som möjligt:)

Imorrn ska jag på middag med Landstinget som ska informera oss  om sommarvikariaten... Hoppas få nåt typ av besked så jag vet vad jag ska säga till Öviks sjukhus. Efter det så tänker jag vara ledig på kvällen :) Under dagen MÅSTE jag fixa klart min VFUuppgift och så har jag en vision om att hinna träna åxå. Vet inte när kortet går ut, kanske idé att kolla upp det? ;)


Kommentarer
Postat av: ♥ Carina ♥

Jag håller tummarna att du får jobb i Umeå som du helst önskar men blir det i övik kan vi ju ses lite oftare :)

Kram fina du!

2011-02-24 @ 20:33:29
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0