En sommar som går fort

Japp mkt av sommaren har redan förflutit och det känns som om jag inte hinner /orkar göra ens hälften av allt som jag hade velat. Men det är mest bara Strokecenter för ssk Annika just nu och lite mys med Stina därimellan förstås! :) Men det känns ganska bra det här, hoppas verkligen på att få fortsätta på avdelningen till hösten.

I veckan som var så tog jag en sväng ner till Husum och hälsade på pappa samt mormor där mamma och Sture huserade under veckan. Vi hade en trevlig surströmmingsmiddag på torsdagen med en massa släkt och Angelica minus broder Tuck kom till och med och gjorde oss sällskap. Tror hon valde karln efter släkten, inte tvärtom ;)

Hann även med en vandringstur med pappa på Arnäsleden där vi kikade på en grotta förutom att gå typ 3 timmar. Käkade på pizzeria gjorde vi också, faktiskt samma pizzeria (och samma pizzasort!!!) som jag åt pizza på första ggn efter att jag hade fått Anorexia - det ni! Och frälst vid pizza igen blev jag den gången och sedan dess har jag haft svårt att tacka nej om någon är pepp på pizza - hemlagad som köpt, spelar ingen roll!

 



Vi spelade även frisbeegolf och pappsen vann med 3 kast, inte illa pinkat för mig alltså, låg sjukt mkt under efter de första tio banorna!



Annars så är denna blogg ganska död just nu som ni kanske har sett, men det finns ingen tid för att skriva och de flesta är nog inte så intresserade att läsa heller. Skulle kunna fylla den med en massa jobbsnack och ångest för att jobba/för att bli arbetslös.. Promenader och Cykelturer (det som min träning består av för tillfället, illa, illa om man jämför med tidigare), picknickturer med Stina (sjukt nice) samt hur SJUKT UNDERBAR min pojkvän är!!! Går inte att skriva med ord hur mkt jag tycker om den pojken <3 och det kanske inte är så intressant för er läsare att höra om och om och om igen.. ;)





I hope I'm old before I die
I hope I live to relive the days gone by
I hope I'm old before I die
But tonight I'm gonna live for today
So come along for the ride
I hope I'm old before I die

Kommentarer
Postat av: Stina

minns du pratat om de fina låtraderna igårkväll men vilken artist var det och vad hette låten? MEGAKRAM

2011-07-19 @ 08:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0