En vecka med nattjobb

Har nu börjat jobba natt, hittills avverkat 2 pass. Det känns bra faktiskt men det är väl magen som tar lite stryk av den oregelbundna kostföringen. Annars går det bra att sova på dagarna och vara vaken på nätterna vilket var min största oro.. :) Visst är det utsatt att jobba natt då det är i princip folktomt på personal på nätterna men det har då gått bra de här två nätterna iaf. Jag kan ju inte göra mer än mitt bästa liksom!

Igår gick jag av på morgonen och sov då till halv två. Sen så övade jag faktiskt på saxofonen och så for jag och babade tillsammnas med AT Peter som bor i samma hus som mig. Riktigt trevligt! Många samtalsämnen hann vi med under promenaden till Nydala och på vår lilla simtur.

Bosse kom sen med Clion och hämtade upp mig för handling och grillning vid Fläse Havsbad utanför Obbola. Fy tusan vilken underbart mysig kväll! Varmt och gosigt till sent, tror klockan hann slå halv elva innan vi körde tillbaka in till stan igen. Havet är speciellt..








Plumbo!

Det ekke så lett,
Når allting går imot.
Og jeg blir så redd
Når følelser blir rot.
Det var så mye jeg skulle ha sagt og gjort
Men du følte at ting gikk alt for fort
Jeg kanke no for at jeg er så glad i deg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0