födelsedag!

Gud min födelsedag kunde inte ha börjat bättre! Mkt kärlek:)

Blev även GODKÄND på eximinationen idag, så nu är det ännu mera nedförsbacke till sommaren -11 då jag är FÄRDIG SJUKSKÖTERSKA!!!! Kommer bli kung det;) Firade sen med att åka ner på stan i vårslasket och möta upp Millabus för att köpa chinos på HM men de var på tok för stora för oss båda! Så jag köpte mig en oversizetröja istället:) Typ blommig.. Kommer bli jättefin att ha i sommar som vardagsplagg tror jag.

Vill ha sommarbrännan tillbaka!

 

Sitter och inväntar två söta tjejer som vill gratta mig, Angelica och Lily:) Funderar dock om jag ska orka gå till ÅC å köpa fika eller om de ska få nöja sig med glass och bullar..



På tal om Angelica så var jag förbi brodern en sävng igår för att gå med Agnez. Tror minsann han blev lite blyg;) Men jag är då otroligt glad över att det funkade bra å så:) Nää nu ska jag fortsätta ha lite ångest över att NUS inte ringer..

Jaa just ja! Glömde berätta att det blir Sthlm för mig och Maria om två veckor för studentgrejs inom Vårdförbundet:) Kommer bli askul, synd bara att Jonnys lägenhet var full den helgen redan.. Annars kanske man hade stannat över helgen.

KRAM på er alla!

Kommentarer
Postat av: ♥ Carina ♥

Grattis i efterskott på din födelsedag! Hoppas du hade en toppendag!

Grattis till jobbet i sommar också :)

Kram

2011-03-05 @ 10:49:36
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0