Sista dagen

Tack Carina för dina fina ord! :) Det jag å min familj gått igenom är svårt att förklara och det är lika svårt att förklara hur banden mellan oss har stärkts till följd av detta.




Till rubriken! Jaaa idag var sista dagen på min praktik och det var teamAnnika hela dagen:)Vi kramades en massa å så skulle hon prompt bju mig på fika på Kahl's.. :) Känns som en storasyster för mig, hoppas att våra vägar kommer mötas igen! Man vet ju aldrig, kanske kommer vi jobba på samma avdelning någon gång eller på samma VC? *hoppas*. Slutbedömningen gick åxå bra och de hade bara bra att säga om mig. Poängterade även hur bra jag fungerar i en arbetsgrupp och att jag är "lättsam" att ha att göra med:) Värmer i hjärtat! Grät faktiskt en skvätt på vägen hem från praktiken, kommer att sakna dem!



Blev SM-spåret efter praktiken, gick jättebra:) Bestämde mig för att jag INTE fick stanna en enda gång under vägen och det gick! Mycket kärlek i skidåkning måste jag säga<3


På tal om kärlek, känns att det är vår i luften nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0