Rädd

Känner att jag måste skriva ett inlägg, var ju ett tag sen senast och det rör sig mycket i huvudet på mig såhär på kvällskvisten. Har ett behov att be alla er underbara vänner om ursäkt för att jag varit och är dålig på att höra av mig och för att jag låtit er komma i andra hand under en lång tid nu. Orsaken till detta är att jag inte haft någon ork att enagera mig i nåt speciellt sedan jag började jobba. "höga krav" stavas det har jag hört från flera hålll och jag har sakta börjat ta till mig de orden och att jag ska försöka leva NU och ha ROLIGT istället för att ha en massa ångrst över att jag varken ÄR perfekt eller alltid GÖR perfekt. Ska försöka bli bättre på att ägna mera tid till ER för det är det som ger energi och mening i livet!

Idag träffade jag min vän Stina över en svullmiddag hemma hos henne, goda och mysiga samtal och slötittande på tv:n, perfekt fredagskväll efter en jobbvecka. Fick även träffa FINA MARIA som är i stan i helgen på blixtvist vilket betydde mycket för mig :) Fått fina sms och samtal från andra finisar i veckan åxå och det värmer verkligen i hjärtat att jag har såna fina i mitt liv trots att jag varit usel på att vattna er!

 

För övrigt så jobbar jag på att vara nöjd varje dag jag går hem från jobbet, antingen med dagen rent generellt eller för en specifik grej som jag gjort bra under dagen om allt annat känns som om det gått skräpkasst. JAG KAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0