Nattugglan!

Nu har mitt liv börjat som nattuggla, kommer jobba ständig natt på Strokecenter tom den sista mars, känns spännande! Går riktigt bra att hålla sig vaken på nätterna, dock är det svårare att sova tillräckligt på dagarna men jag kommer nog in i det bara jag blir tillräckligt trött. Skönt att man får vara ledig fler dagar iallafall och krama ut ungefär samma lön som en heltid :)

När det gäller jobb så hart jag fått erbjudande av 2 olika chefer om ett vikariat from den 1:a april tom sista augusti, inte bestämit mig än men känner ändå ganska bra vad magen och hjärtat känner! Man behöver inte ALLTID välja de största utmaningarna helst inte med tanke på att livet i stort känns ganska rörigt just nu.

Dock har jag börjat se ljuset där framme.. :) Mycket terapi känns som om det går ut på att bara accceptera och gilla läget, då löser sig mycket på kort sikt iallafall och Rom byggdes ju inte på en dag har jag hört..

För övirgt är det mycket kallt i Umeå och uppenbarligen hela Sverige om man ska tro på alla FB-uppdateringar så det har inte blivit några skidor de senaste dagarna :/ MEN vintern är inte slut än skulle jag tro :)



Det bästa har också skett - jag har klått Bosse på något ÄNTLIGEN! Och det blev en riktig utklassning också, vann 4 av 4 möjliga serier i bowling :) Total lycka! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0