Skidor och annat kul

Är som jag kanske redan sagt ledig denna vecka, planen var att skida varje dag men så har det förstås inte blivit då vädergudarna har bjudit på en massa snö i veckan! Men men igår for jag ut iallafall och åkte 10 km på Stadsliden, Smspåret som det kallas. ROLIGASTE spåret och det jobbigaste (tror jag) i Umeå. Tog 55 min att ta sig runt med skejtingskidorna, den usla tiden berodde främst på att man fick plumsa sig fram i snön men även på att jag inte är i form och har dålig teknik. Ja man ska vara ärlig! ;)

Igår var en trevlig dag för övrigt också, började dagen med en massamkt tvätt, ritkigt behövligt då jag fått använda stringisar flera dagar denna vecka, de ligger alltid längst ner i underklädeslådan! Sen så observerade jag barns lek på Ålidhemsskolan när de hade förmiddagsrast eftersom det är en del i den distanskurs jag äser just nu som handlar om övervikt och fetma bland barn och ungdomar. Lunchen intogs på NK på Strömspilen med gott sällskap av mamma och hennes kusin Carina - gott och trevligt! Sen så spontanshoppade jag ett x antal trosor på Lindex.. Det var halva reapriset så jag kunde inte låta bli! Bonus är att jag kan skjuta på nästa klädtvätt en vecka till!!! :)

Kvällen blev riktigt trevlig, var på födelsedagsfest hos Lars och träffade flera trevliga människor med liknande intressen som mig :) Äntligen! :) Å så en filur som hette "Cykel-Erik" som verkar ha mest friskvårdstimmar av alla på sitt jobb som cykelmekaniker :) LYX!

Idag är ångesten stor över allt svull som jag stoppade i mig, tänkte försöka att sluta med svullet efter nyår men det höll typ en vecka! Men men har tränat 70x mera än tidigre under sommaren och hösten 2011 så det är ändå inte allra värst. Eller nåt. Suck!

Har även fått tummen ur och beställt en ny snowboard men inte bootsen än men det tänkte jag att Bosse skulle hjälpa mig med senare idag. Så det så! ;)

http://www.hollywood.se/sv/product/23185/wassup152-blk-wassup-blk#filter-3 denna fast en vitröd blev det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0