Att blogga eller inte blogga, det är frågan!

Ojoj det verkar ha gått närmare ett år sen sist. Ett år med MÅNGA fina upplevelser men också mycket motgång och prövningar. Har nyss bytt jobb IGEN och jobbar ständig natt numera på Kirurgen vilket innebär otroligt mycket ledig tid. Detta har gjort mig sugen att börja blogga igen.
 
Vad ska jag då blogga om? Jo min tanke ¨är att fortsätta med vardagsbloggande om mitt liv i stort men jag ska försöka att lägga fokus på den ständiga tävlingen i att klå mig själv. Ska undvika jobb med tanke på tystnadsplikt och respekt för min legitimation. Dock så kommer det kanske komma funderingar kring vidareutbildningar och sådant. Kanske kommer det vara kärlek här eller så kommer det inte. Ett som då är säkert är att TRÄNING kommer vara en gyllene tråd i mitt krypin eftersom större delen av min tid går åt till att roa mig med kroppsliga övningar av olika slag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0