Partybruden!

Jamen jäklar i mig! Igår så var det festtoppen på och partajs för hela slanten :) Riktigt trevlig hemmafest om än lite trist att det inte blev utgång. Men jag å brudarna styrde upp dans i vardagsrummen så det blev bra ändå! :) Kom isäng vid 04 imorse men det hindrade inte från att ta en fintur på Olles spår med sällskap av David. Ångrar såhär i efterhand att jag inte fotade något på festen eller på spåret idag. Alltid kul med bilder!
 
 
Sitter nu och myser med en kopp varm choklad och polarkaka med Norrglimt på, älskade ost <3
 
Annars då? Hmm tänkarna går mest mot allt roligt som jag ska göra i sommar, CYKLA är ett genomgående tema i planerna och pussa på Bosse också förstås ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0