Glad som tusan!

Nu sitter jag i Elins soffa i Lycksele, kom hit ikväll runt halv åtta=) Jag lyckades ta ledigt i tre hela dagar så då passade jag på att fly fältet! Tusen tack till Erica som gjorde det möjligt!!=) Några planer för veckan är väl at rida på islandshästar, shoppa, vara sociala å fika på stan... känns jättespännade att rida på islandshästar eftersom jag aldrig gjort det förut! Till helgen ska jag inskola mig uppe på tärningen, känns lite pirrigt faktiskt! Men men de har sagt att maninte kan bli tvingad att jobba där om man mot förmodan inte skulle trivas där=)

Kommentarer
Postat av: Stina

Va kul för dig!!! hare så bra!! hälsa elin med sambo och vove..
megakramar
obs! va e tärningen för ngt??

2007-11-21 @ 12:24:08
Postat av: Anna

Vi träffade Elin på Dollarstore igår och hon sa att du skulle ner, så roligt! Om två timmar är vi på flygplatsen, ska bli så kul! Ha det så bra nu med ridning och shopping =)

2007-11-21 @ 12:56:20
URL: http://blogg.annaochdaniel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0