Boring evening...

Ja rubriken säger nästan allt! Har väl haft rätt tråkigt ikväl surra lite med Stina i telefon( trevligt ) men annars har jag mest slöat å så... Spelat lite saxofon har jag åxå gjort å det gick rätt så bra faktiskt! =) Jag har tänkt se ett program på tv 7 Aftonbladet lr vad nu kanalen heter... Sofies mode lr nåt sånt hette programmet men jag vet inte vilken tid det börjar...=( Måste nog kolla upp det på tv.nu så jag inte missar det!
Jag kanske ska ta och fortsätta min presentation av våra kära 4-bentingar och nästa ut är...
ZEB min brors AB och hans flickväns AG 9-månaders kareliska björnhund. Han är redan större än Strimma och superlydig, blir dock galen om han inte fått tillräckligt med motion( släkt med faster??;p )
image4
Det här är en bild tagen uppe vi Kråkberget i slutet av sommaren då Zeb fäljde med faster Annika på blåbärsplockning. Jag upptäckte att han tyckte om blåbär! Ytterligae en likhet med faster! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0