Söndag morgon...

Hej hopp alla morgonpigga! Jag och Elin var som planerat på hotellet igår, jag hade då skitkul! Synd bara att den dåliga ventilationen gjorde att man bara kunde dansa ett par låtar åt gången..=/ Jag blir så himla irriterad på det eftersom det var lika illa sist jag var dit(typ februari) Finns det inget intresse av att göra det trevligare för gästerna som enbart kommer dit(och har betalat) för att kunna dance all night long?! Nä, bäst att inte gnälla så mkt nu... skoj hade vi ju oavsett! =) 

Träffade efter många om och men min storebror=) å så fock jag då ÄNTLIGEN träffa S som jag inte hitta förra kvällen. Efter hotellet stängt följde vi några kompisar på Statoil och köpte burgare å Pucko, smumsigt värre! Å sen blev det bara att promenera iväg hemåt =(  Jo förresten så träffade jag min ärkefiende C (orka inte gå in på detaljer) inne på hotellet men jag var först osäker på att det var hon. dialaog:

Jag - nämen är det du?
C - Vad ser det ut som?
Jag - Men är det du C?
C - Vad ser det it som?
osv... ända tills jag då förstod att det verkligen var C i allra högsta person! Sen promenera jag vidare utan att idas börja någon konstlat diskussion om henne och vad hion gjorde nuförtiden osv... Härligt att man bara kan skaka på axlarna och gå iväg från sådana man inte går ihop med helt enkelt!! =)

Nä nu ska jag inte förstöra mer av min dyrbara tid i Lycksele med att glo på en JÄTTESTOR dataskärm(andreas) och istället umgåd litegranna! =)

Hade gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0