Ledig dag

Ojoj vad skönt det var att få sova ända till halv åtta i morse!! Det ha blivit alltför tidiga mornar med tanke på de sena kvällarna som blivit förra veckan... Dock självförvållat! ;p Känns lite tråkigt att Milla ska jobba onsdagkväll, var ju taggad att käka middag med henne å Linnea för att fira sistnämndas 20-årsdagi efgterskott å ladda upp för en hård valborgsmässoafton! Hehe... Men men man får ju inte alltid som man vill här i livet! Dessutom var Angelica G peppasd att parta med mig ppå onsdagkväll men det är så osäkert hur det blir med broran å jobb å sånt så de vet inte när de kommer upp hit =/  ahh nåntning skoj blir det då ändå, hade tänkt sova kvar till torsdag för jag jobbar ändå.
Idag har jag ringt runt å kolla upp lite grejer, bl.a. så har jga fixat inloggning till Min tid på Strömma så jag får lön å så har jag fixa jobb på hemtjänsten i 2 månader i sommar. Nu återstår det att kirra jobb i juni månad bara... Går liksom inte att bara dra benen den tiden på året när det varken finns snö lr varmt vatten att bada i!! inte heller några bär eller kantareller att leta efter...
En vecka kvar till jag får höra Tobbes röst... Den hålen for ju till Ryssland idag! Men jag hoppas att han får en underbart rolig vecka!! =)
Om 2 veckor ligger jag å sussar på mitt hotellrum i Thailand tillsammans med Milla, känns overkligt!!

Kommentarer
Postat av: Milla

Men jag slutar ju nio ;)

2008-04-28 @ 22:07:10
URL: http://Emberius.blogg.se
Postat av: Carro

A inte fa ja da veta ett dugg;) tarnaskvallret kommer kanske inte langre an till krakberg? E ju som sugen a veta va du gor till helgen sa forvanta dig ett telefonsamtal halv atta pa torsdagmorgon da ja e pa svenska mark igen.;)

2008-04-29 @ 04:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0