Norgeresa

Igår var jag,Vickan, Jens å Rasmus på en roadtrip to Norskland... Vi hade lånat passaten av mamma så jag fick köra dit...INTE SKOJ! Vägen är ju hur jäkla krokig som helst å jag hamna bakom en jäkla lastbil som jag knappt vågs köra om pga av alla snörök som den spruta på mig! När vi efter 1,5 timme kom in till Mo i Rana så pllnitade Annika å sa att hon VÄGRADE att köra inne i stan, hon fattade inte de norska skyltningarna i bl.a rondeller så då fick stocholmaren Jens köra istället å det gick superbra!=)
Så vad gjorde vi i norskland då? Jo det blev shoppping för oss alla trots att jag å Rasmus INTE skulle köpa någonting... Mina inköp:
*Vita Reebookskor för 425 kr(halva priset!)
*Rutiga byxor på från lindex 59kr! =)
*2 par hipstertrosor à 10 kr
*lång grå t-shirt från B-young 99 kr(kommer bli perfekt om jag åker till Umeå på 80-talsfest)
*Liten bägare mjukglass 23 kr GOTT!
*Limpa 12 kr
Känner mig rätt nöjd med inköpen, det blev ju dyrare än vad jag tänkt till en början men jag gjorde ju riktiga fynd! =)
Dagens planer är att gå bort till backen med en hel massa folk, sitter nu på Vikbacka å taggar mig för en lång promenad med bräda, skor, hjlm osv... Sen blir det väl troligtvis att åka hem å käka middag å sen kanske se på Ronny å Ragge med Anton, ASBRA! =)
HA DET GOTT alla mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0