That's life in hemtjänsten

Sitter nu på jobbet å förbereder mig mentalt för ännu en uppiggande dag... Övertid igår, tanten har verkligen hittat larmet nu!! Fy fy för att vara 2 hela dagen, orkar inte med pressen riktigt... Total planering för att få dagen att gå ihop som sedan raseras när det kommer YTTERLIGARE ett larm från tanta. That's life in hemtjänsten... No gnäll bara ren fakta! Ska för övrigt vara ledig 4 timmar mitt på dagen, får se vad jag hittar upp att göra då, kanske ta en fika med någon??

Såg en Wallanderfilm igpr som jag hade lånat av Millan, den var bra. Satt ensam i soffan å käka coop x-tras jordnötter å marknadskola sen förra helgen, mammimammi=) Fick ett kul sms där det stod "låter som en utmörkt början på en trevlig kväll" mitt svar blev att för mig skulle de bli ett perfekt avslut på en hård dag å sen nattinatta mig själv, annars kunde det ha varit som man haft sällskap... hehe=) 

Vart är du Millan?? I'm waiting for you... ;p

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0