Hemtjänsten igen...=)

Jag jobbade igårkväll på hemtjänsten igen efter över en månads uppehåll, kändes rikigt bra! Sov kvar här så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag... En sväng på apoteket blir det troligen, ska kolla på sådana där magsjuketabletter till Thailand å så kanske några tabletter för vätskebrist typ. EN VECKA KVAR!!! Det känns helt jävla sjukt på ren svenska! Men asskoj...=) Åså väntar jag på att Millan ska ringa å säg om vi ska hitta på nåt idag lr inte.
image10

Det har varit en hektisk veckoslut med mkt folk, yngste brodern konfirmerade sig igår så det var huset fullt kan man lungt säga! Fika på lördagkväll i Bygdegården med massa släkt å igår kyrka å lunch+massa tårta efteråt med pappsen, Anton mamma å Sture, LUGNT Å SKÖNT!


Tobbe tillbaka från Ryssland nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0