Duktig flicka

Har suttit å plugga sedan 8 imorse.. Känner mig riktigt stolt över mig själv, börjar ju inte förrän 13.00 idag. Ska gå ut i solen nu å sen ska jag läsa sista kapitlet i Essentials of Nursing Research inte den roligaste boken i världshistorien. ha mest gått igenom sammanfattningarna i den men sista kapitlet handlar om Evidensbaseras omvårdnad och det vet jag kommer att komma på tentan... Å så är det liksom det som är hela grejen med att läsa vetenskapsteori och metod, alltså att tillämpa evidensbaserad kunskap i sitt yrkesutövande. Hm inte intressant för ni läsare kanske.. =P



Nä he ut dig nu Annika medan solen skiner!

Kommentarer
Postat av: Erika

Åå, är det skoj? Trivs du i Umeå?

Jag läser på komvux för att kompletera mina betyg lite. Men efter jul blir det nog att söka in till.. något :P



Kram

2008-11-19 @ 12:17:54
URL: http://stordocka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0