Happyface

Jo big smile i mitt ansikte! Trots att jag varit astrött hela dagen å har varit på skolan heldag så leker livet=) var på orkester ikväll, det gick inte kalas kan jag säga men ack så lycklig musiken gör mig... HELT UNDERBART=) Å bättre upp blir det med tanke på att min allra bästaste bästis i klassen drog dit mig=) GLAD GLAD Å ännu bättre blir det när jag tänker på att jag ska få lämna staden till helgen... Men jag får ju inte ha för höga förväntningar var det ju=P

Lyssnar på Cascada och Barbados samtidigt som jag tränar mina rackarns överarmar å bloggar at the same time, tyder bara på att jag är happy, happpy... Dansband indikerar antigen ett gott humör eller en vilja att rycka om mig! Mmm så är det...

STORT GRATTIS TILL DANIEL PÅ FÖDELSEDGEN!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad för orkester? Nu blev jag nyfiken :)

2008-11-13 @ 20:28:25
URL: http://annastickar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0