Ica Maxi

Hehe fan vad pinsamt egentligen... Gick dit med ryggsäcken på ryggen(vart annars??) med två kassar inuti, tänkre att det skulle bli skönare änn bära då.. jo just ja vad skönt det var när jag hade packat i mina varor för 420 spänn och skulle lämna butiken. klara knappt att bära dem mot nästa anhalt - systembolaget. Började tänka tanken att jag skulle be om skjuts och greppade därför mobilen och märkte att jag hade fått sms från Anna att hon va färdig med tentan. perfekt tänkte jag och ringde, som tur var fick hon låna en bil av Daniels syster=) Nice with friends=) Hade inte pallat att bära hem allt från affärn.. så kan det gå, så kan det gå men nu har jag då livsmedel för ett bra tag framöver. Behöver bara stödhandla färskisar de kommande veckorna=)


Hmm ja hur gick det på bolaget då? Jo kom på när jag stod och botaniserade bland flaskorna att jag hade mitt körkort hemma å med tanke på min ungdomlighet så försökte jag mig inte ens på att shoppa något. Duktig flicka, duktig flicka. Anna hängde med hem till mig och sällskapade med mig när jag käkade min kunchgröt och mitt lunchkaffe med hårdbröd. Smakade bättre än på länge, berodde nog på det goda sällskapet! Snackade skola och mina känslor typ sen blev det Anatomi inne på rummet, skoj när hon kan en massa och kan förklara=) För övrigt så är ena läraren jättebra och den andra mindre bra om man säg så.. Så det va bra att hon förklarade vidare=)

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, jag kan ju litegrann i alla fall. Bara att fråga!

2008-11-29 @ 10:00:26
URL: http://annastickar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0