Snart snart gäller det

Usch snart tenta! Känns ju peppande så nånting... Not! Men det ska bli skönt att göra bort den så jag får någonting ur världen. Vakna rätt tidigt, oj vilken överraskning! Det brukar man väl aldrig göra när man är på helspänn inför någonting??

Lagomt tentasnygg... =P



Som vanligt mina fina blommor i bakgrunden... Blir lätt så när jag har datorn i samma vinkel!
nu hoppas jag bara att det här går vägen annars blir jag ledsen i ögat å svart under mina ögon.

imorrn blir det då att inhandla ny vinterjacka modell längre än den jag har för tillfället, avskyr verkligen att få kalldrag bak på ryggen. Känns skoj att fara på shopping med brudarna, Jennie å Emelie. Back to the old days kan man säga... 

Återkommer i eftermiddag när jag vet hur det har gått med tentan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0