tårtkalas

Ja vad har hänt sedan sist kag skrev? Jo jag har varit hos Emelie och klippt mig, gjorde det lite kortare, lite tunnare och MYCKE mjukare och finare=) Sen så har mamma, mormor och christer varit förbi och hämtat upp mig och rövat med mig till Husum. Sovde hos pappsen och på förmiddagen idag så gick jag och lillebror emot varandra för att vara en heldag i Dombäcksmark med Strimma den underbara, familjen, mormor och morbor med family..=) Käka tårta för att fira lillebror som fyller 15 den 27 och pappsen som blir 52 den 28... Käka värsta supermiddagen åxå! Tog aldrig stopp i min lilla mage... Nu har jag nyss anlänt till mitt rum på Ålidhem igen, känns faktiskt som det här är hemma för mig nu! Märkligt att ha blivit stadsbo tycker jag... Imorrn blir det plugg och en promenad med Linda på eftermiddagen, känns skoj att äntligen få träffa henne igen! Lät som om Emil skulle käka lax med familjen innan han skulle åka ner till Umeå så det blir nog inge plugg med honom imorrnkväll... Få sitta själv här hemma istället och nöta anteckningarna. Nä min förhoppning var att de skulle ha lagt ut dansbandskampen på nätet men de hade inte lagt upp den än, hann ju bara se den första halvan - dvs den sämre halvan! Hm undra om Isak överlever Stockholm, lite orolig blir jag ändå... Tur det finns telefoner nuförtiden=)
 
På tal om Stockholm så tänker jag på min Vickan som verkar ha flyttat till storstan på allvar tillsammans med sin pojke.. Tur hon ska hem till Tärnaby i jul så jag hinner krama henne litegranna... Saknar henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0