plugg, plugg

Ja det är väl så dagen har sett ut så far.. Gick till skolan tidigt imorse, började halv 9 men jag hann sitt ner å surr en del innan=) Vi visade våra filmer för andra grupper och fick ta del av olika ämnen inom området "Sänglägeskomplikationer". Kul att se de andras filmer å det var ett bra sätt att lära sig om de olika områdena. hade varit rätt drygt att läsa alla kapitel i boken! Mina fötter såg dock enorma ut på filmen, inte en smickrande vinkel på patientens fötter precis! =P Men man får se det från den ljusa sidan, de andra fick lättare att se hur de olika övningarna skulle utföras=)

 
Oförskämt pigg imorse trots sömnproblem.. Dock ingen tanke på att tvätta håret märker jag nu när jag ser bilden! får bli en dusch ikväll! =P

Handla på väg hem, typ det vanliga... fil å musli, mjölk, frukt, jäst... å så köpte jag en smaksatt creme fraiche som jag ska använda till köttfärscrepes=) Sen blev det fillunch med kaffe å knäckebrödsmacka me köttbullar på, länge sedan jag åt det! Enkelt å gott=)

Sen ha det varit att läsa å skriva om genus å försökt hitta nån referens till Toombs men det va då det lilla det stod i boken=/ Jaja jag kan ju läsa kapitlet om Hälsa i omvårdnadsboken ikväll, kanske jag hittar nå bra då. Shit va djag känner att jag har blivit ambitiös i skolan helt plötsligt, kan det bero på att jag har tenta om en vecka?? Eller är det bara tillfälligt för att inte behöva få ångest över att åka bort över helgen istället för att tentaplugga då?? Hmm det är nog en combo av båda skulle jag tro...

Ska då gå ut på en promenad med Emil strax, känns bra det! palla inte att sitta framför datorn så mkt mer just nu.. ska väl eventuellt slänga ihop en bröddeg ikväll åxå, den sköter sig rätt bra själv tycker jag. Har bara två bröd kvar så det kan ju vara en idé att fylla på förrådet i frysen... Få jag tid över tänkte jag ta en sväng förbi brodern å hämta min pölsa å min sylt från Kråkberg=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0