"Jag har inte kollat upp det, jag har bara läst om det"

Klockrent citat som Johanna slängde iväg i måndags då vi gick igenom den gamala tentan=)

Igårkväll var en trevlig kväll, iallafall efter att jag hade gett upp min hjärt och kärlsjukdomar och dragit mig ut på promenad..=) Tur det är sommar nu, då behöver man inte sova så mkt=) Vaknade upp före 7 imorse trots att jag tog mig isäng nångång efter halv 2. Det är bra skit det.

Ibland(läs nästan alltid) har jag så jäkla taskig timing medsaker å ting..Känner mig otroligt opepp på att åka från Umeå på fredag.. Ska bli kul med kusinträffen men resten!

Jaja men nu är det så här det är å då är det väl bara att gilla läget som mamma brukar säga. "Gilling the läge" =P


Från balen - jag å Elin ägde dansgolvet..Vart var alla andra??


Kommentarer
Postat av: Milla

Vad är det som du missar nu då eftersom det är så taskig timing? :P

2009-06-03 @ 08:54:32
URL: http://emberius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0