Midsommar

Jag jobbar och det är kanon! 

Nu ska jag dra mig hemåt å käka grillat med mamma å Sture.. Anton har smitit ner till Umeå till Anders å Angelica den rackarn! Men men jag sitter ju fast i Tärnaby hela helgen så det är väl rätt beslut av honom=)

Har fått en del glad midsommarhälsningar på mobilen, JAG HAR VÄNNER=)



Jag å Milla


Var till Millan igår å käkade lasagnette efter jobbet, det var nice=)
Å så bakade vi en rabarberpaj (årets första) å så fick vi sällskap av Jonas W..
Skvallra en massa om storumanfolk å ås spelade vi Clouedo som Milla utklassde oss i.. Inte okej, inte okej..



jag å EMIL=)



Gammal studentbild från frukosten..
Ebba, Stina, Elin(babe) å Annika(jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0