Min eftermidddag

For på Konäset och paddlade kajak.. paddla bort till en klippa och lyckades kravla mig ut ur kajaken för att ta mig ett dopp men när jag skulle hoppa tillbaka i den så välte den förstås! tur jag redan var blöt..tur attt ingen såg mig hade varot rätt pinsamt annars!! Satt sen å pratade med Klas som var ute vid Lindas stuga å sen for jag till Da och gästade henne på kaffe och glass=) Va aplänge sen jag träffade henne!!! Å barna hade vuxit mkt sen sist jag såg dem, de är sååå söta!! Sen blev det att handla lite mat på konsum till min lillebror å hans kompis Alex som är i Kråkberget å svälter medan jag jobbar..=P

Nu ska jag återgå till arbetet, haft en kunglig eftermiddag in Tarnaby=)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0