Godkänd...

Härligt! Jag blev godkänd i förra kursen, var och hämtade ut arbetet idag.. Kul att hela klassen klarade sig!! Sen blev det att söla ner ett bord på Universum med potatissallad och diverse annat ätligt som inte ville in i min mun.. Kika på Ronnyh och Ragge å på Sunes Jul hos Emil efter det, NICE=) Så jäkla bra alltså, lägre humor kan man få leta länge efter=P Mina barn kommer inte att få se TV som vanliga barn, de kommer at förvisas till program från det underbara 90-talet och få samma humor som sin underbart roliga mor=) 


Sen blev det att fortsätta plugga medan jag intog min specialmaakronipudding som jag slängde ihop.. kallrökt lax, pesto och brytbönor.. å OST förstås=P Bara bra det.. Tur jag hade Sickan som middagskavaljer, synd att jag måste dela den charmören med hela klassen.. *fniss*

Nu har jag nyss varit ute och löpt å så har jag styrketräna med Cascada=P Saknar min mobil, då kunde jag lyssna på Mix Megapol när jag va ute.. Har märkt att jag promenerar mkt mindre sen jag tappade min sociala närvaro i Nokian.. Illa det, typiskt I-landsproblem!




Kommentarer
Postat av: Angie

Haha har du hört via djungeltelegrafen? ;) Vet inte riktigt men har sett förut på Guldfynd eller Ur&Penn :) kramis

2009-03-12 @ 13:39:55
URL: http://losangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0