Strömspilen..

Ja det blev en sväng dit idag, gick å fönstershoppade med Millan, VEM ANNARS?? =P Men det var nice men jag hittade inget förutom en cider å en flarra vin..



Ikväll blir det Melodifestival hos Emma R och Mikaela sen blir det att dra ut på nån studentkrog tror jag det lutar mot.. Självklar hänger minbaraminMILLAN med å eventuellt så hakar Jennie på om jag far tag på henne.. Måste hitta några vttiga kläder att ta på mig åxå efter att jag ha pimpla klart mitt kaffe=)

Ha haft bra diciplin i veckan, löpning å styrketräning MÄNDAG (om än inte så mkt styrka) ONSDAG å FREDAG(värsta motvinden, höll på att dö). Hoppas jag håller ångan uppe så min förvärvade kondis håller i sig=)

SLUT MED GODIS ÄR DET FÖR MIN DEL; FROM IDAG LÖRDAG!! Isak skulle visst haha på och sympatiinteätagodis med mig=) Men mörk choklad tackar jag inte NEJ till.. Hälsokost som mamma brukar säga=P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0