Ta sig ut en sväng..

jo jag tror jag ska ge upp läkemedelsräkningen nu och fara ut på en löprunda istället.. har en vision om att ta mig på spåret i helgen åxå, men det är ju så bökigt med cykel! Men men jag ska KÄMPA och SEGRA =P

Snackade med mammsen btw, hon var på att krulla till håret på mig så det lutar starkt mot det..=)

Har bakat bröd på förmiddagen medan jag läste i FASS å så har jag som sagt var räknat, fattar inte det med lösningarna! Men men det är en HEL VECKA kvar till den tentan så det är nog lugna gatan. Ikväll blir det middag hos Anna å sen att åka och handla på Ica MAXI inför filmkvällen=) Ska köpa kiwi tror jag för det var nå specialpris på dem såg jag.. Jaja ut å kut var det ja!

Ha en fortsatt bra Fredag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0