TACK

Tusen tack för alla gratulationer på min 21-årsdag!!

Ingen tårta blev det men gott sällskap=)

Firade min dag genom att ta en löptur medan det var vackert väder på förmiddagen. Sen kom Millan förbi och grattade mig å fikade medan jag fyllde magen med lunch.. Plugga lite på eftermiddan på MB å sen bar det ner på stan för att käka pizza med världens näst bästa Emil=P Å sen blev det kaffe(förstås) å film på Haga.. Kom hem å sen komme svägerskeangelica förbi och fika te å skorpor med mig, trevligt det åxå=)

KORT SAGT - EN RIKTIGT BRA DAG! 

 



Kommentarer
Postat av: Carina

Jag läser in matte och samhälls.

Ha en bra dag. Kram

2009-03-05 @ 12:41:33
URL: http://www.cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0