Min lediga helg!

Blev inflyttningsfest i fredags hemma hos Jonas och Ida, mkt trevligt måste jag säga:) Var en massa 06or där å så Idas vänner och så några till. Jag snackade nog mest med 06orna och med killen från Gbg, Bosse å bosses kompis som jag åxå glömt vad han hette! Trevligt iallafall:) Milla kom just när vi skulle gå på Origo och komme väl dit och sällskapade oss på dansgolvet vid ettiden;) Nice hursom:) Träffade bla Jennie och hennes kusin Emelie som jag inte hade träffat på år och dar, trevligt! Fick millabus med mig hem, hon räddade mig från att göra något jag nog skulle få äta upp dagen efter.. Tack för det! <3

Mammsen väckte mig kl 8 på lördagmorgon då jag kanske hade fått sova 4 timmar.. Då blev det spinning, långpromenad å senare korvgrillning id Nydalasjön med Jonnyboy, Oskar och Bäck - sjukt nice! Jag klättrade upp i en tall och var allmänt nöjd med tillvaron:) På kvällen slog tröttheten till och jag cyklade då bort till Stina och tog en slappar/surrarkväll med henne innan läggdags:)

Söndagen försvann.. Hann med att dansa afro, våldgästa Jonny på kaffe,  tvätta, se 3 avsnitt av "Lite sällskap" och jobba 16-22.. Blev förälskad i både Filip och Fredrik.. Synd båda är stadgade! =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0