Sen senast

Ja vad har hänt sen senast jag uppdaterade das blogg? hmm en hel massa men ändå ingenting känns det som! Hade tuff tordag-fredag men diverse tunga saker men sen vände det på lördagen. Då blev det jobb mellan 7-12.30 å sen bleve att förbereda kläder inför kvällen modellande:) Blev sjuuuukt lång kväll på The Studio tillsammans med Millan.. Vi var där sammanlagt 6 timmar! Tur det var fritt fram att pimpla vatten, te, kaffe och saft!!! Plus att det fanns både äpplen, Ahlgrens bilar, chilinötter, jordnötter och salta pinnar (trots att jag inte gillar dem så gillar jag dem..) samt bullar och muffins! Jag svalt då inte som modell iallafall;)


De gröna bilarna hade kört fast i chilinötterna!

 



Var nice att bli sminkad och det var nice att stå framför kameran:) Köpte dock bara med mig tre bilder därifrån, får bli julklappar 2010 på sin höjd, tänkte dissa julen, kanske jobba eller resa till varmare breddgrader.. Pizza, öl å glass är ju godare än köttbullar å prinskorv! ;)


Snygga B-rudar i väntan på fotografering



På kvällen bleve E-puben.. Var alldeles för knäckt för utgång egentligen så jag skyller mitt halvdåliga humör på det!



Söndagen 101010 började med en sjukt härlig  sovmorgon å dusch vid typ 10:10;) Nice det med tanke på äckelhåret från dagen innan! Sen så blev det en hääärlig promenad med grannen i det vackra och stormiga höstvädret:) Vi gick runt Ön å så över Gammlia där vi tittade in på Bildmuseet en sväng för att kika på utställningen där. Kort paus vid nya dammen vid UB blev det åxå och X antal trädklättringar:)


Umeås vackra campus:)



Husmoder på eftermiddagen med brödbak och grytkok samt handling! Aqua 2 med Milla och Bosse å PB förstås! ;) Söndagsbio på Kuratorvägen med en liten men naggande god pojkskara å så var den helgen till ändå..=/



Idag har varit en låång dag, skola från 9-14:30 sen grupparbete till 17:15 å sen direkt ner på jobbet och gjorde en skåprensning efter middagsföda innan jag började kl 18:00. Blev lite övertid åxå pga det tajta schemat, en väääldigt lustig parkering (där jag räddade fåååården från att dö en för tidig död) samt lite pinkilink på golvet å annat mysigt:) Promenad hem i regnet/stormen/snön tillsammans med Viktor somm kvällen till ära råkade tappa bort sin HTC Wildfire:(

Vackert väder!



Sängen nästa! Tror jag.. ;)

Kommentarer
Postat av: Milla

Hann ju hända sjukt mycket sen du sist uppdaterade! :D

2010-10-14 @ 17:10:51
URL: http://emberius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0