Kul, kul

Jag det blev en lyckad kväll igår ändå efter alla missöden med mina vänner... Hade hur kul som helst å träffa mkt folk jag kände=) Synd bara att kvällarna ALLTID går FÖR FORT!!! =/ Men men det är likt för alla antar jag. Kvällen började med att jag kom hem strax före 17 å då var min familj på väg till Bygdegården för att förbereda middagen å så. Jag stanna hemma och duscha å sminka mig så jag fick gå dit, har inte gått så fort på länge må jag säga, middagen skulle börja 18 å jag lämna hemmet typ 17.40! Stress, stress men jag hann alldeles precis till 18! Sen så käka vi å surre å drack kaffe med marängtårta. Efter det fäljde jag med kusinerna hem till dom medan Per skull duscha å så. Sen for vi mot Hemavan men efter typ 1,5 mil så paja bilen i -28 graders kyla! Gissa vem som åkte på att klä av sig jackan å fick gräva i huven efter locket till kylarbehållaren?? Annika du har minst händer... ;p Men efter många om å men så kom vi fram till Hemavan å resten är historia...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0