Kronisk trött

Idag har jag varit trött från den stund jag vakande upp på morgonen.. Känns inte som jag! Men jag tror det är min förmiddagspromenad som fattas.. Men men imorrn jobbar jag bara till ett eller nåt sånt så då hinner jag ut på eftermiddagen=) Jag tror jag har blvit beroende av mi´na långpromenader igen, det är nåt med fjälluften tror jag.

Jag vet då inte vad jag ska hitta upp ikväll, Millan hade bilproblem så hon skulle visst inte komma förbi till middagen=/ Men jag överlever det åxå! Ska åka hem med chefen ikväll btw, mamma tog hem bilen idag vid halv två när hon slutade.

I neeeeed some lööööve...
Det är dagens sanning det! Less på att inte ha någon att kramas med!

Kommentarer
Postat av: Milla

Jag lekte med ett råttbo... sorry...

2009-07-16 @ 16:56:33
URL: http://emberius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0