En helg å en hel massa tårta!

Jo det har blivit en del av den varan i helgen - hela veckan till och med!! Anton slutade ju nian så vi bjöd in folk på fika på lördag för att fira honom. Trevligt=) Sen så kom det även folk ígår och firade honom och hjälpte oss med resten av tårtan.. Trevligt det åxå! Folk å rörelse är bra skit=) Anton hade även med sig två kompisar från hemavan å vi spelade kort i husvagnen på kvällskvisten, ganska lustigt att spela kort när hela högen är dåliga förlorare... Eller jag är ju bara jäkligt bra på att vinna=P

idag var det sista dagen på inskolningen, sen börjar allvaret till midsommar, så jäkla bra att jag fick schemasatt den helgen!!! Money,money,money..

Hm få se hur jag ska göra på storumandagarna - hissa eller dissa?? Det är ju 40årsgrillning på lördagkväll samma helg åxå.. Å så har Millabus jobb.. Svårt val!

Har börjat cykla på mammas träningscykel, första dan cykla jag 20 min, nästa gång 30 min å igår blev det en timme!! Bäst att hålla igång ikväll med nåt så att jag slipper träningsverk imorrn..=P


Kommentarer
Postat av: Milla

Vi kan ju se om det går att byta helg med nån av tanterna! Annars så blir det jobb för min del... men om det går att byta röstar jag på att vi far! Jag kan vara chafför, inge mer alkohol för mig på ett tag...



Åker då upp till Ume imorgon. Slår dig en pling sen ikväll (typ nio) så kan vi prata! Shit vad dum jag är... du kommer ju inte läsa det här förrän imorgon :S Skit samma, ringer även om du ligger och sover ;D

2009-06-15 @ 16:26:20
URL: http://emberius.blogg.se/
Postat av: Erika

Hej! Är allt bra med dig?



Tror du jag kan få be dig om en tjänst? Fredag den 24 juli (tärnamarknaden) hade klassen jag och din bror gick i tänkt träffas på kvällen och äta middag tsm. Vi vill ju att så många som möjligt kommer och att alla får veta att det kommer att vara. Tror du att du kan hälsa detta till honom eller ge tips vart jag kan få tag på honom? Sista juni är sista anmälningsdag, efter det kommer information om tid och plats.



Hoppas allt är bra med dig. Kram!

2009-06-15 @ 18:55:58
URL: http://stordocka.blogg.se/
Postat av: Carina

Jag jobbar midsommar jag med. Enda positiva med det är väl att det ger liiite mer pengar än en vanlig helg. Du har väl tränings cykeln framför tv:n, det går mycket lättare då :) Kram och hälsa alla

2009-06-15 @ 19:23:51
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0