Helg

Fredag
Skola till typ halv tre sen så cyklade jag hem å la mig för att vila ett tag.. Sen blev det Stepmuskel med Maria å sen så blev det knytmiddag hemma hos henne tillsammans med Nina från klassen å Marias kompis Åsa. Riktigt trevligt=) Vi drog ut vid elvatiden till Epuben där klassen hade sittning med Nördtema, många såg ganska lustiga ut;) mycket treligt folk ute men musiken var så kass som den kunde bli så jag blev otaggad till tusen på dansgolvet. Blev att sitta å snacka en bra stund istället. Trevligt det åxå iofs men det är inte riktigt min grej att sitta still på utekvällar..=P Drog väl hemöver redan vid ettiden..

Åsa och Nina


Maria


Jag å Åsa
Lördag
Blev lite sovmorgon å sen så käkade jag nån typ asv lunch innan jag gick på ÅC å handlade en massa godsaker typ frukt å grönsaker, fil å mjölk å KESO!!! :) Sen så mötte jag upp Stina å så fäljdes vi först till Berghem för loppis å jag fynade ett par skitsnygga, skitbekväma å skitbraa jeans för en femma.. Rätt kurs det=) Gick sen på stan måånga timmar å vi shoppade loss kan man säga. Själv hittade jag doppresent till min kusin Nils å ett par svarta jeansleggins på BikBok=)

 


Snygga..?? =P

Fikade på Hedvigs Hörna och i intog strategisk spaningsplats för jag å Stina är inte stadsbor från barnsben vilket inneburit att vi är lätt nyfikna av oss..=P Räkor inhandlades på Ica Gourmet å sen blev det destination Stipendiegränd för att välja kläder för kvällen å allmän Facebooksnokning.. Lagade middag hos Stina å sen fick jag vara lite tjejig då jag fixade Stinas naglar, plattade hennes hår å lyssnade på en gammal Westlifeskiva. Fan att man typ kan alla texter utantill på de låtarna! =) For vidare hem till mig där jag fick klä mig, rufsa till håret å sminka mig plus Stina(extra tjejiga poäng till mig!!).

For sedan til Origo där Millas program hade haft sittning, kul att se alla så uppdressade! =) Dansa, dansa blev dert plus en hel massa surr. Träffade både tre av mina faddrar från förra året och min nya basgruppsmedlem som jag aldrig pratat med förut. Snavade förbi på efterfesten men drog hem ganska snart å intog en massa föda för att stilla magen hungerrop. Nötte dator alltför länge å sen somnade jag som den prinsessa som finns inom mig;)

Brudarna påväg till Origo..=)


Söndag
Har stigit upp å fikat.. That's it! ;) Ikväll blir det då korridorsmiddag för att alla ska få träffa varandra å bestämma en del grejer..

Kommentarer
Postat av: Carina

Hur många timmar har du på ett dygn???

Eller sover du aldrig?

Kramen på dig

2009-09-13 @ 12:54:39
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0