Fina vänner <3

Igår blev det rullpizza i solen nere vid älven tillsammans med David, Stina, Emil och Oskar, sjuuukt nice:) Tog några danssteg till dansbandet som spelade vid vattnet och så blev det en mjukglass i väntan på Salem som var i Umeå igårkväll=) Kan då säga att han är sjuukt bra och sååå söt!!! ;) Cyklade hem vid elva, eller jag cyklade till Carlshem först och fick låna Oskars gamla mobil eftersom jag tillslut har fått skicka in min på reperation:) Tur det var Jossan A som jobbade igår så jag fick bra service:)

Fatta vad snälla och fina människor jag har runtomkring mig:)

Nu blir det jobba en dag till å sen är det helg - Milla kommer då!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0