Ridit=)

Igår blev det en heldag med hästar, nästan iallafall... Det började med att jag å Elin for till Tuvträsk kl 10 på förmiddan å red nån timme på islandshästar=) jag skulle försöka få den jag e på att tölta men det gick inge vidare! Man är ju inte en stjärna på att rida precis;p MEn men skoj var det ändå=) Sen skulle jag å Elin fara förbi å kika på hennes foderhäst men det slutade med at vi fick rida på varsin häst tillsammns med hon som äge hästarna! Jag fick rida på en jättefin travare medan Elin fick rida å foderhästen... Det var jättemysigt men ganska kallt om fingrarna! Vi var inte tillbaka hos Elin förren trax före tre s det var jäkligt tur att vi hade käka en rejäl grötfrukost innan vi for! På kvällen blev vi bjdna över på tacos hos Emma å sen var det promenad å läggdags!=)

Dagens plan är att fara ut på stan å förstöra lite pengar innan det bär iväg hem till Kråkberg å en hel massa jobb igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0