Torsdag...

Gokväll! Idag tog jag bussen till jobbet, började 8:15 och tog även bussen hem vid 16. Känner mig rätt så sliten efter 3 dagar i städet, typ ingen vila mellan olika arbetsmoment. Men jag antar att det kommer kännas lättare när man kommit in i jobbet mera. Är iallafall ledig nu i 5 hela dagar!! Det var ett tag sen sist tror jag... Undra vad man skall hitta på då?? Eventuellt ska jag väl iallafall fara till Hemavan nån dag och vara social=) Det blir nog bra... Yatzyt lär säkert följa med i handväskan (eller bagen som vissa kallar den) Hehe... Nu måste Sture åt telefonen! Kram och hejdå på er...

Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt med lite ledigt! :) Låter ju kul med Hemavan också :) Hoppas allt är bra!

2007-10-19 @ 13:45:55
URL: http://tuesday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0