Helgen som var...

fint väder å gott sällskap, kan det bli så mkt bättre?? ;p en sak jag lärt mig är att minttu INTE är bra...
Känner mig lite förvirrad av alla känslor som kommer å går fram å tillbaka, åt vilket håll går de egentligen?? ett som då verkar vara säkert är att de går uppåt i åldrarna, 28 verkar vara åldern som gäller! Inte bra, inte bra... I eftermiddag blir det att åka på spåret i Tärna sitter nu på jobbet å väntar på fika;p Ska bara jobba sex timmar idag så det blir rätt lungt... Få se när Millan slutar idag om vi ska hitt upp nanting lr int.
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, jaså, känslorna går uppåt i åldrarna. =) Hoppas dagen har varit bra! Jag ska plugga jag.

2008-03-17 @ 13:23:30
URL: http://tuesday.blogg.se
Postat av: Carro

Åldern ha ju ingen betydelse som sagt..;P

2008-03-17 @ 22:02:22
Postat av: Milla

Minttu är bra saker det ;)

2008-03-18 @ 19:20:26
URL: http://emberius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0