Blod

Har nu ÄNTLIGEN fått tummen ur och anmält mig som blodgivare på blodcentralen. Fick sitta å vänta en timme där för att ta blodtryck å ta några blodrör... De hade visst haft häcken full hela dagen eftersom de hade varit tvugna att kalla in folk då de hade blodbrist. Hoppas nu bara att jag har tillräckligt högt HB värde för att få ge blod... De skulle visst ligga på minst 125, mitt bruka ligga på strax över 20... Illa det! Får bara hoppas hoppas nu på att jag FÅR ge blod!  

Är klar med artikelgranskningen åxå, blev färdig strax före ett å sen satt jag kvar å käka på skolan men Ann-Marie och Johanna i min basgrupp. Gick sedan på MB å läste lite kurslitteratur i väntan på att Emil skulle bli klar med hans grupps arbete då vi hade bestämt att  följas till blodcentralen.. Blev en lång väntan men det gav ju iofs en lååång studietid som på sitt vis är positivt=) 

Ska vara med Stina ikväll å så ska jag packa inför morgondagens resa till Luleå. Har en vision av att hinna med lite saxofon innan klockan slår 22, jag är en god granne=) 


 

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag måste också ta och anmäla mig på Blodcentralen. Kul med Luleå, hoppas du får det bra! Daniel hälsar och tackar. Vi får fika nångång!

2008-11-13 @ 20:27:46
URL: http://annastickar.blogspot.com
Postat av: Milla

Fick du någon söt nyckelring för besväret då?=)

2008-11-14 @ 10:17:34
URL: http://emberius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0