Grå måndag

Ja trots ett dåligt å gråmulet väder i helgen så känns det grått och trist att återgå till vardagen... Har suttit å tittat på föreläsningar på Pingpong nu på morgonen. Ska väl försöka läsa lite i eftermiddag. Väntar för tillfället på att Millan ska komma förbi på lunch och promenad i det trista vädret. Måste dock gå på Ica en sväng å handla mjölk, fil, frukt, grönt och mer av det svarta guldet! lite jobbigt är det det här med att handla, jag har mat men färskvarorna tar alltid slut! Annars hade jag sluppit gå på afförn i veckan.. frysen är full med matlådor, fisk, köttfärs å hemgjrod älgpölsa=) Tog med en burk av mormors hemgjorda rödbetor åxå så det blir väl att kalasa på det å pölsa i veckan=) Nice det... Ikväll blir det dock rester från gårdagens farsdagsmiddag, lutfisk med potatis å sås! GOTT=) Ja vad vore livet utan mat..?? Rätt boring faktiskt. Men mycket enklare för många...
Min önskan nu är att uppgiften inför artikelseminariet går på ett kick så jag kan bege mig norrut till helgen som kommer... Konstigt va?? Hehe... Nu ska jag dra mig från datorn, inte spännande för 5 öre - dagtid innebär dator jobb/plugg = Inge skoj... Logiskt tänkande när det är som bäst!

Kommentarer
Postat av: Stina

ska vi hitt på nating nan kväll nu i veckan?

2008-11-10 @ 12:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0