Slut på helgen...

Jo det är ju som det nu. En hård vecka med studier väntar, inte så mycket schemalagt men vi jag å Petra ska försöka hinna klart med rapporten innan VFU:n. Ska för oinformerade vara i Vilhelmina hos min älskade Elin å praktisera på ett äldreboende... Känns skönt om man skulle ha en mindre sak att tänka på under den tiden. Men imorrn blir det då 3 föreläsningar så det är skolan från halv 9 till halv tre så det blir till å ta en promenad till skolan så jag då orkar sitta still hela dagen! Ska för söka satsa mer på skolan nu så att jag kan vara helledig på helgerna framöver... Undrar varför? ;p

Helgen har varit supernice måste jag då erkänna! http://www.youtube.com/watch?v=umhhP6jefmA bra motto det=)

 
Söt bild=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0