Sushi

Ja nu har jag avancerat å testat på Sushi tillsammans med Sofia och Emma. Vi lagade till och med den själv! Det var inte så svårt som det ser ut faktiskt... Smakade gott gjorde det åxå men efter några bitar var det som om min kropp inte ville ha mer och tyckte det smakade konstigt istället. Helt klart annorlunda allt annat jag har äit! Trevligt sällskap var det=) vi spelade "Vem vill bli miljonär" och jag förlorade..=/ Å så kollade vi på roliga klipp på Youtube... Haha säger jag bara!

Förlåt Angelica gumman, det var klumpigt skrivit av mig... Men det kändes bara så tråkigt alltihopa! =/

Annikas hitlist just nu är...
  • Underneath your clothes - Shakira
  • I don't want to miss a thing - Aerosmith
  • Everytime we touch - Cascada 
  • Here without you - 3 Doors Down
Only smörmusic ser det ut som... Illa det...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0