Ett tag sedan

Har varit dålig på att uppdatera bloggen i helgen känner jag.. Har haft en del annat att greja med. Fick underkänt på läkemedelsräkningen vilket känns drygt men inte alltför betungande. Fredagkväll blev det middag, tonfisksallad som man nästan kunant gissa från förra inlägget, hemma hos Peder - gott! Sen så bröt jag mitt godisförbud.. Dumm flicka men nu har jag lagt av igen, en gång är ingen gång brukar man ju säga=P

Igår gick jag på stan hela dagen med Millan, bilder från stadsturen finns på bloggen roligt hade vi då! Men jag hittade inga skor och ingen klänning.. Blev bara en macka på Subway men den var god=) Tog bussen hem till Ålidhem efter fyra nångång, sminkade mig och gick till Stina för att käka middag - helt underbart gott=) TACK STINA Sen tog vi bussen ner på stan igen och såg på Poetry Slam och fikade på Kafe Station. Det var jättelyckat! Sen blev det utgång på E-puben med Stina och Millan å sen var det sent å dags att sova..

Idag har det inte blivit så mkt mer än att vara social med Peder, ha kika på en DVD från innebandysäsongen å så.. Ska väl ta mig ut innan dagen är till ända..

KUL HELG=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0