Umefolk

jo det var en passande rubrik en söndag som denna. Var på det igår från halv fyra till strax efter tolv.. Gud vad duktig alla var! Favoriten var förstås min älskade JONAS KNUTSSON men Kraa, GUF och Nano Stern slogs väl om andraplasten i mitt hjärta. Blev en SUPERGOD pizza på Tre kronor för att hålla magen vid liv mitt på hållet, måste ändra min åsikt om oxfilé på pizzor - det är ju jättegott ju! Men den stod nog för en veckas fettkonsumtion för min del.. Men det är ju bra att jag har gjort bort det=P



Isak virrade till en massa och stressade upp oss för att hinna med en buss vid tio idag för att han skulle göra bort ett arbete som han trodde skulle in imorrn.. MEN nu ringde han å sa att han fått fel uppgifter från en klasskompis, den ska va inne nästa söndag!!! SUCK men men lite ensamhet har ingen dött av..

Kan kännas lite jobbigt att böra så många tankar inom sig som ingen vet eller förstår.. Men det är väl så det ska vara att vara människa antar jag. Nu blir det öva sax å sen tror jag att jag ska fara på bibblan nere på stan å kika om jag hittar nå skoj där! Have a nice sunday..=)


Kommentarer
Postat av: Anna

Så länge inte tankarna tär på en för mycket så.



Låter som en bra helg med bra musik, kul!

2009-02-22 @ 18:48:47
URL: http://annastickar.blogspot.com
Postat av: Milla

Och inte svarar du när man skriver till dig...

2009-02-23 @ 14:16:54
URL: http://emberius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0