Sötannika=)


Riktigt gillig var jag måste jag skryta med.. =P Bilden är tagen i min första lägenhet i Storuman där jag fick rosa väggar i sovrummet! Det enda jag saknar med den lägenheten..

 Från mitt älskade Kroksjö..
  Hehe från min och Ebbas modevisning nere i bunkern..=P

 Min underbara bror när han tog studenten..
Jag å Strimma i mammas säng.. Säg inget till Sture!! =P


Som ni kanske har förstått så håller jag på att titta igenom gamla bilder från tiden INNAN min kamera blev stulen in Thailand.. Nä nu ska jag dra mig till sängs tror jag.. Godispåsen tog slut för ett par timmar sen så det är väl ingen idé att sitta uppe och uggla nå mkt längre! =P Faktiskt skönt att glo film och bara må på sin egen hand ibland! =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Var det från Crescendo-spelandet i Mosjöen? Jag har nog några härliga bilder därifrån tror jag, måste kolla nån gång :)

2009-01-11 @ 20:08:41
URL: http://annastickar.blogspot.com
Postat av: Milla

Jag jobbar på att ge dig bilderna, det måste mooogna först ;)

2009-01-12 @ 12:14:36
URL: http://emberius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0