Linnex is not the shit!

Uscha mig, hade ont i mina ben igårkväll så jag tänkte att jag skulle smörja in dem i linnex vis sängdags. Jag hör till den delen av befolkningen som sover näck å när jag läste min bok i godan ro så kände jag hur det började bränna i underlivet...FAN då har det kladdats linnex mot könet från benen!!!! Jag trodde evigt att jag skulle bli steril!!! Fick springa upp å försöka tvätta bort det men det gick väl sisådär.. Mamma fick komma med potatismjöl så jag fick pudra in klittan så å det hjälpte faktiskt=) Sen skulle vi leta åt intimcreme för att smörja in hela härligheten men det gick dåligt. Ställde mig barfota på toalettstolen(som är extra hög pga mammas knä) å rätt som det var drutta jag ner på golvet(fötterna var blöta från duschen). Skrattade å grät om vartannat å tänkte att det var dags att gå till sängs igen så att jag skulle leva idag.. Vakna trött idag men jag lever!! =) Då fick jag se att Strimma hade bitit av sladden på min mobilladdare.. Suck! men nu har jag fått första tjing på Alex gamla laddare=) Vad har man inte småbröders vänner till?? =P



snart blir det att dra iväg till Lycksele med ett flyttlass å sen fara å köpa en soffa på Jysk.. Det blir bra, det blir bra=) Ska göra slutspurten nu på jobbet å sen lägga in 5:an hem till Kråkberg å käka lunch.

Kommentarer
Postat av: Carina

Ha ha, jag måste skratta åt allt elände :)

2009-07-23 @ 11:31:47
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: Milla

Ha Ha HA HA HAHAHAHAHA, tur att du inte är pryd om dig ;D

2009-07-23 @ 16:26:44
URL: http://emberius.blogg.se/
Postat av: Anna

Vi mötte nog dig när du var på väg hem på lunch idag. :)



Och angående dagens inlägg, ibland ska man veta att man lever! :)

2009-07-23 @ 18:08:14
URL: http://annastickar.blogspot.com
Postat av: Anders

Haha =) man kan inte lyckas jämnt :P

2009-07-23 @ 18:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0