Någon dag - något storslaget!

Känner att jag vill bju Millabus på middag eller fika eller nåt.. Får dåligt samvete av att vållgästa henne! å så kommer hon lida svältdöden för hon glömmer bort att äta!

Can someone please feed my babygirl?? 



få se när hon ha tid att komma förbi för käk, å när jag ha tid med besök! borde få klart rapporten i veckan.. Mitt mål this week..  Men min babygirl ska hem till lovely norra fjällnäs till helgen.. Kommer tid kommer år..

Har hittat två kartonger iallafall, nåt kan jag då bidra med! Å så är jag stark..=)


Kommentarer
Postat av: Milla

Please feed me hundögonen, eller som den där apan i gainomax reklamen =P



Klart du ska hjälpa mig att flytta, hade redan räknat med det ^__^

2009-05-12 @ 13:13:45
URL: http://emberius.blogg.se/
Postat av: Carina

Dom är köpt på Gina Tricot för musikalen, alltså inte Sandras privata. :)

2009-05-13 @ 09:14:01
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0