AnnikaUL bryter ihop och går vidare

Hade seminarium idag å jag fick cred för hur brajag var som opponent.. Synd att sådant inte betygsätts.. Men men det är som det är. Man blir inte heller betygsatt ute i arbetslivet i U, G å VG som man blir på universitetet. Man blir betygsatt utan ens patienter i form av uppskattning å sådan får jag av mina oldies hemma i Tärna. Vissa av dom iallafall=) Fatta vad underbart det var att gå en promenad med en tant den dagen jag gatt blrja jobba kl 12 trots strålande solsken å gnistrandet snö?? Å se hur GLAD å NÖJD hon var av mitt sällskap?? Samma sak när man får höra hur lik man är sina mamma, det kan inte vara annat en en komplemang när det kommer från våra gemensamma vårdtagare! Hmm som ni fattar så gick det inte tiptop på min VFUuppgift men jag HAR brytit ihop genim att prata med mamma på vägen hem gråtandes i regnet å sen fått UPPEPPANDE ord på MSN av min Emil å så en lån diskussion om universitetsvärlden med min korris Thomas:)

Ska göra lite kompletteringar men det kan inte bli mer än ett G, fick inte veta vad jag skulle ha gjort för att nå längre nästa gång trots att jag frågade.. Kul kul.. Men det är väl lite väl "tunt" mitt arbete. Tur jag inte tänker forska efter skolan är slut.. Ska kolla om det finns nå intressanta kurser jag kan läsa för att öka chansen att ta mig in på vidareutbildning senare.. Betyget ska visst inte spela nån roll har jag hört det ryktas om utan det är antal högskolepoäng som räknas. Å då ska jag läsa om nåt som intresserar mig, inte nå jäkla klass, genus å etnicitet.. Inte heller coping.. ;) Nä nå sociologi eller psykologi skulle sitta fint eller varför inte läsa lite historia?? Hade varot suuupernice=)

Tränade dubbla pass på IKSU men Emma idag, det va nice=) Hon är alltid på att fara å träna, kul tycker jag för då slipper jag fara själv:) Efter det träffade jag min personliga kock som lagade hamburgare med mkt ooooost å flott så jag skulle bli stor å stark efter träningen=) Fan vad gott det var!!!

Kääär, kääär, käär
- så jäkla skönt å enkelt det känns! Inget jäkla krångel med avstånd å skit som jag haft förut. Tänk att AnnikaUL kan göra det lätt för sig ibland åxå:) Gräset är faktiskt inte alltid grönare på andra sidan:) Helt sjuukt lycklig känner jag mig skulle helst vilja att tiden skulle stanna så att jag hann njuta extra mkt av att bara vara vid hans sida<3

Vem skulle INTE bli glad av den här ponken??

(Bilden är oärligt stulen på FB)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0